Cookies- og privatlivspolitik - For din skyld!

På vores website bruger vi cookies til at huske dine indstillinger, trække statistik for dit besøg og for at kunne personalisere de annoncer, vi viser dig. Denne information deles ikke med tredjepart. Ved fortsat brug af websiden godkender du vores cookie- og privatlivspolitik

Læs mere om privatlivs- og cookie politik for zbc.dk

ZBC detail

Hej med dig!

Siden er under opbygning. Vi knokler med at lægge mere indhold på. Så kom igen senere og nyd det nye indhold.

Med venlig hilsen

Webteamet bag ZBC



ZBC Detail

Detailbranchen er i konstant forandring. Konkurrencen skærpes, og fastholdelse og udvikling af gode ledere og medarbejdere bliver sværere og sværere. En udfordring, der har afgørende betydning for jeres fremtidige succes.
Ny inspiration og formel uddannelse styrker jeres ledere og medarbejdere i at håndtere de forskellige arbejdssituationer og bidrage til nye og mere effektive løsninger – både i forhold til jeres kunder og de interne processer.
Det er præcis den udvikling, vi brænder for - at styrke de gode kundeoplevelser, købmandskab og resultater!
Sådan arbejder vi
Vi arbejder med respekt for jeres medarbejdere og ledere, deres fagområde og hverdag.
Vi ønsker at ”forstyrre” ved at fjerne eventuelle skyklapper og åbne for nysgerrighed, viden og nytænkning.
Vi har fokus på at formidle komplicerede emner på en enkel måde – og hele tiden relatere det til arbejdet i butikken.

Mål
Målet er, at jeres medarbejdere og ledere straks kan omsætte det lærte i butikken – enten i form af konkrete tiltag eller gennem deres professionelle adfærd.
På den baggrund har vi udviklet forskellige tilbud som erfaringsmæssigt bidrager til den positive udvikling.

Tilbud målrettet jeres specifikke behov
Afhængig af jeres situation laver vi sammen et forløb, der matcher jeres specifikke behov og ønsker. Eksempler kan være salgstræning i butikken, butikslayout og udstillinger, ledercoaching eller en kombination med rejser og vores formelle arbejdsmarkedsuddannelser.
Er du nysgerrig efter at høre mere kan du kontakte
Charlotte Skøtt, Erhvervschef - tlf.: 2519 2847 - e-mail: cskn@zbc.dk

TRÆNING MED EFFEKT
Giv jeres ledere og medarbejdere sparring, der giver penge i kassen!
Vi observerer jeres sælgere sammen med kunderne - og giver direkte sparring på, hvad der fungerer og hvad de kan forbedre.
Et salg handler ikke udelukkende om kroner og ører. Det handler om oplevelser og relationer, og som sælger er du sin butiks ansigt udadtil. Du møder kunden og har ansvaret for, at kunden føler sig velkommen og godt behandlet. Det handler om at være nærværende og føle ansvar for sit arbejde. Det smitter og skaber en positiv spiral i forhold til såvel arbejdsglæde, kundernes oplevelse og butikkens resultater. Ingen er ens, og alles behov er forskellige.
På forløbet Træning med effekt tages udgangspunkt i, hvad der er godt ved et salg, og hvad der kan gøres bedre eller anderledes. Effekten kommer hurtigt af sig selv, når konsulentens anbefalinger og feedback efterleves.
Tænk på træningen som et værktøj til salget, hvor ekspertisen vil skinne igennem og gøre en forskel for kunden.
Kontakt
Sysser Nielsen, Chefkonsulent - tlf.: 4087 6382 - e-mail: syni@zbc.dk


MORGENDAGENS DETAILHANDEL - TRENDS OG KONCEPTER
Få inspiration og kreativitet til at blomstre i butikken! Lad udvalgte medarbejdere deltage i to dages guidet gennemgang af de nyeste trends og koncepter inden for international detailhandel
Såvel den internationale som den danske detailhandel er en branche i hurtig udvikling; - en udvikling, hvor udlandet på mange måder er foran dansk detailhandel.
Dansk detailhandel har behov for at styrke leder- og medarbejderkompetencer samt skabe passionerede ildsjæle, der har lyst til at arbejde med og udvikle det bedste af det bedste inden for en branche under konstant forandring.
Med baggrund i ZBC Detailgruppens mange års erfaring med detailture til udlandet og med målrettet detailtræning i danske butikker, bliver dine kompetencer inden for trends, idéer og metoder opgraderet.
Efter kurset behersker du kompetencer inden for formidling af trends og koncepter, og kan tilføre butikken den bedste og mest opdaterede viden inden for såvel national som international detail-handel.
Kontakt
Sysser Nielsen, Chefkonsulent - tlf.: 4087 6382 - e-mail: syni@zbc.dk


TRENDS AND DIRECTIONS I LONDON https://zbc.dk/detailgruppen/ekspertiseomr%C3%A5der/trends-and-directions-i-london/

FÅ MASSER AF NY INSPIRATION I BUTIKKEN
Send en eller flere medarbejdere på et 3 dages intensivt kursus i London, hvor de præsenteres for det bedste og nyeste inden for detailhandel - og søg tilskud fra Kompetencefonden - næste kursus 1.-3. oktober 2018
For dagligvarebutikker: PDF til download
For dagligvarebutikker 1.-3. oktober 2018
For specialbutikker: PDF til download
For specialbutikker 1.-3. oktober 2018
International detailhandel - VIDEO
International detailhandel er i en rivende udvikling. En udvikling, hvor udlandet på mange måder er foran dansk detailhandel.
Dansk detailhandel har brug for opgradering af kompetencer for "praktikere" og dygtige passionerede ildsjæle, der har lyst til at implementere det bedste af det bedste og det nyeste af det nye. Du lærer i høj grad nye ting ved også at kigge på andre brancher. Kurset ledes af detaileksperter, der har mange års erfaring med detailture til udlandet, og med målrettet detailtræning, bliver deltagernes kompetencer inden for trends, idéer og metoder opgraderet.
 VIDEO

Nye kompetencer
Efter kurset behersker du kompetencer inden for formidling af trends, idéer og metoder, og du kan tilføre butikken den bedste og mest opdaterede viden inden for international detail¬handel.
Kurset kan ligeledes udbydes som et valgfag (via Påbygningsfaget ”Trends and Directions”), der er målrettet detailhandelselever. Faget er refusionsberettiget.
Økonomi
Samlet pris pr. deltager er 11.780,- kr. Prisen inkluderer fly, ophold, transport og forplejning i London.
Handelens kompetencefond kan søges om tilskud med op til 2.000,- kr. pr. deltager pr. dag, samt til transport, overnatning m.v. Ansøg om tilskud via kompetencefonde.dk for virksomheder, der er omfattet af butiksoverenskomsten.
VIDEO

Blog
Følg vores kunder i London og bliv inspireret...

Kontakt
Sysser Nielsen, Chefkonsulent - tlf.: 4087 6382 - e-mail: syni@zbc.dk

TRENDS AND DIRECTIONS I BERLIN

FÅ NY INSPIRATION TIL BUTIKKEN DIREKTE FRA BERLIN
Send en eller flere medarbejdere til Berlin på et intensivt kursus af 3 dages varighed og søg tilskud fra Kompetencefonden - næste kursus 12.-14. marts.
International detailhandel er i en rivende udvikling, og udlandet er på mange måder foran dansk detailhandel. Derfor har dansk detailhandel brug for opgradering af kompetencer for "praktikere" og dygtige passionerede ildsjæle.
Berlin er en af de mest besøgte turistmål i Europa og byder på mange spændende flagskibsbutikker og koncepter. Bliv inspireret af højdespringerne inden for detail og implementer efterfølgende det bedste af det bedste og det nyeste af det nye i jeres egen butik. Kurset ledes af ZBC's detaileksperter, som har mange års erfaring med detailture til udlandet.
Nye kompetencer
Via målrettet detailtræning vil deltagerne komme hjem med mange nye idéer inden for formidling af trends, idéer og metoder og vil kunne tilføre butikken den bedste og mest opdaterede viden inden for international detail¬handel.
Kurset kan endvidere udbydes som valgfag via påbygningsfaget ”Trends and Directions”. Valgfaget er målrettet detailhandelselever og er refusionsberettiget.
Økonomi
Samlet pris pr. deltager: 8950,- kr. Prisen inkluderer fly, ophold, transport og forplejning i Berlin.
Handelens Kompetencefond kan søges om tilskud med op til 2.000,- kr. pr. deltager pr. dag, samt til transport, overnatning m.v. Ansøg om tilskud via kompetencefonde.dk for virksomheder, der er omfattet af butiksoverenskomsten.
Hent brochure - PDF
Berlin 12.-14. marts 2018
Trends and Directions - Berlin - VIDEO

Kontakt
Sysser Nielsen, Chefkonsulent - tlf.: 4087 6382 - e-mail: syni@zbc.dk